ANASAYFA VİDEOLAR SİZ KİMSİNİZ? İLETİŞİM

FİLİSTİN'DE ÇOCUK SÖMÜRÜSÜ
Türkçe tercümeli video

Filistinli kadın intihar bombacısının küçücük kızı Duha annesi kendini patlattıktan sonra yapılan klipte oynatılıyor. İntiharcı zihniyeti çocuklara aşılamayı amaçlayan bu klip 2007'de aylar boyunca Hamas Filistin El Aksa TV'sinde gösterildi.


Şarkının sözleri:
"Anneciğim, kollarında ne taşıyorsun benim yerime?
Benim için bir oyuncak, bir hediye mi?
Çabuk dön anneciğim.
Anam! Anam! Kucağında beni değil, bombayı taşıdın.
Bizden daha kıymetli olan şeyin ne olduğunu şimdi anladım.
Ben ve kardeşim seninle orada olmak isterdik.
Resulumuza selamlarımızı gönder.
Ve ona de ki: Duha seni seviyor.
Sevgim yalnız sözde kalmayacak.
Ben de annemin izindeyim!"

2 yorum:

  1. Adsız16/2/09

    Bu video korkunç. Bu insanlar çocuklarına hiç mi kıymet vermiyorlar yarabbim.

    YanıtlaSil
  2. Adsız16/2/09

    Böyle bir klip yapabilenleri İslam dininden atmak lazım.

    YanıtlaSil